Tuesday, October 16, 2007

Ma chambre


14 Comments:

Blogger Vera said...

nao querias dizer my room? ma chambre soa bem, nao soa? bjs e saudades parisienses** V

3:04 PM  
Blogger Sofia said...

This comment has been removed by the author.

4:10 PM  
Blogger Sofia said...

Very Audrey Hepburn. Lovely!

4:12 PM  
Blogger zaok said...

ahah tão giro :P

2:50 AM  
Blogger s said...

I saw deany there!

8:08 AM  
Blogger tin tin said...

i have two deans! one over my bed..

9:29 AM  
Blogger Vera said...

Don't be... Tb morro de saudades! beijao meu amor

12:50 AM  
Blogger She was anouk said...

breakfast at tiffany's hein? que acolhedor! :)

3:46 PM  
Blogger J. Ryder said...

nice literary journalism pieces about finding yourself in a kind of students-only exile and no comments, two photos with a big brother edge to it and, zap, 8 comments, just like that (9 if you count this one)... tabloid culture..

i'm worried about what you've said on learning without feeling the passion... a gutural language must be a bore sometimes... but think of Arabic interior decoration in Marrakesh, travelling with Daddy... feelin' better?


beijinhos mil


Dad

2:03 PM  
Blogger F.. said...

e escrever mais um bocadinho rapariga? Um publico ansioso espera por mais notícias e fotografias do sítio onde os eventos ocorrem não são suficientemente satisfatórias para o homem comum.

Bj Marta, needless to say that i do miss you´re presence around here, streams of wisdom and maturity are terrribly lacking since they all went up north to the isle of a separate europe.

12:26 PM  
Blogger mathilde said...

This comment has been removed by the author.

4:22 PM  
Blogger mathilde said...

este gajo tem uma lata... streaks of wisdom are more likely lacking in your brain than anywhere else.

4:23 PM  
Blogger s said...

http://uk.youtube.com/watch?v=0Vekv0GRu_Q

Ma chambre a la forme d'une cage
Le soleil passe son bras par la fenêtre
Les chasseurs à ma porte
Comme les p'tits soldats
Qui veulent me prendre

Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement l'oublier
Et puis je fume

Déjà j'ai connu le parfum de l'amour
Un million de roses n'embaumerait pas autant
Maintenant une seule fleur dans mes entourages
Me rend malade

Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement l'oublier
Et puis je fume

Je ne suis pas fière de ça
Vie qui veut me tuer
C'est magnifique être sympathique
Mais je ne le connais jamais

Je ne veux pas travailler
Non
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement l'oublier
Et puis je fume

Je ne suis pas fière de ça
Vie qui veut me tuer
C'est magnifique être sympathique
Mais je ne le connais jamais

Je ne veux pas travailler
Non
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement l'oublier
Et puis je fume

4:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

So, the white one is pretty and censored and the black one is pure, raw?

9:31 AM  

Post a Comment

<< Home